Nazaj na objave

Digitalni oglasi spodbujajo volilno udeležbo milenijcev

29. januarja 2019

Authors noted that digital spots are “not the most cost-effective method” for voter turnout. That would be social pressure mailers, which can increase turnout by up to 3 percent. But digital ads, they said, are great for targeting voters for turnout in hard-to-reach areas — apartment dwellers or people in gated communities. “This is a tool that should be used in compliment with broader campaign strategy,” they said.

Več si lahko preberete na povezavi.

 

https://www.campaignsandelections.com/campaign-insider/study-finds-digital-ads-can-boost-millennial-turnout
14. februarja 2019

Po Ameriki se umika tudi Rusija...

Ko je Donald Trump 20. oktobra 2018 sporočil,...

Preberi več
7. februarja 2019

Slovenija 2022, najvplivnejša članica EU: fiktivna...

1. januar 2022. Slovenski premier je na koncu...

Preberi več
31. januarja 2019

O intelektualcih

Skozi zgodovino se je znotraj vsake organizirane družbe...

Preberi več
;

Pišite nam

Če nam želite kaj sporočiti, nas lahko kontaktirate na spodnji povezavi.