Nazaj na objave

Digitalni oglasi spodbujajo volilno udeležbo milenijcev

29. januarja 2019

Authors noted that digital spots are “not the most cost-effective method” for voter turnout. That would be social pressure mailers, which can increase turnout by up to 3 percent. But digital ads, they said, are great for targeting voters for turnout in hard-to-reach areas — apartment dwellers or people in gated communities. “This is a tool that should be used in compliment with broader campaign strategy,” they said.

Več si lahko preberete na povezavi.

 

https://www.campaignsandelections.com/campaign-insider/study-finds-digital-ads-can-boost-millennial-turnout
18. aprila 2019

Kako lahko obnovljeno zavezništvo med Francijo...

Več kot pol stoletja je trajalo, da sta...

Preberi več
11. aprila 2019

Tipologija političnih sil v Evropi

Dr. Alem Maksuti, Inštitut za politični menedžment Politična...

Preberi več
4. aprila 2019

Vse je mogoče

V času, ko se vse več volivcev odloča...

Preberi več
;

Pišite nam

Če nam želite kaj sporočiti, nas lahko kontaktirate na spodnji povezavi.