Nazaj na objave

Digitalni oglasi spodbujajo volilno udeležbo milenijcev

29. januarja 2019

Authors noted that digital spots are “not the most cost-effective method” for voter turnout. That would be social pressure mailers, which can increase turnout by up to 3 percent. But digital ads, they said, are great for targeting voters for turnout in hard-to-reach areas — apartment dwellers or people in gated communities. “This is a tool that should be used in compliment with broader campaign strategy,” they said.

Več si lahko preberete na povezavi.

 

https://www.campaignsandelections.com/campaign-insider/study-finds-digital-ads-can-boost-millennial-turnout
15. avgusta 2019

Slovenija je mrtva, naj živi neoliberalizem!

Dr. Alem Maksuti, Inštitut za politični menedžment Z...

Preberi več
8. avgusta 2019

Podatkovne vojne: redefinicija javnega in zasebnega

“Postalo je strašljivo očitno, da je naša tehnologija...

Preberi več
1. avgusta 2019

O antikomunizmu, nacionalizmu in desnici

Dr. Alem Maksuti, Inštitut za politični menedžment Zgodovinar...

Preberi več
;

Pišite nam

Če nam želite kaj sporočiti, nas lahko kontaktirate na spodnji povezavi.